Gespeelde voorstellingen

Crimineel Hotel

De eerste voorstelling in “ons” nieuwe buurthuis!  Paul en Lynn Aaftink zijn eigenaar van Hotel Aaftink.  Helaas gaan de zaken niet zo best en als Lynn haar baan kwijtraakt wordt de geldnood wel erg hoog. Lynn en vriendin Ann smeden plannen om aan geld te komen terwijl Paul probeert het hotel draaiende te houden. Dan komen er onverwachts gasten aan in het hotel : de schatrijke mevrouw van Wemeldinge -Hoogstaede met haar dochter Venus en de vreemde juffrouw Vrolijk.

toneelvereniging victorie voorstelling crimineel hotel

In sprookjes weet je ’t nooit

Speciaal voor het Coolpleinfestival en het open podium in de Bergermeer. In deze voorstelling passeren een hoop bekende sprookjesfiguren de revue: Roodkapje, Grietje (van Hans), Doornroosje en Assepoes. Ook Anneke Tanneke is van de partij en een betoverde kikker . Of is het een prins? Tja , in sprookjes weet je ’t nooit…

toneelvereniging victorie voorstelling in sprookjes weet je 't nooit

Aardbeien met slagroom

Twee zussen, oude vrijsters , zorgen voor hun bejaarde vader. Hierbij krijgen de dames hulp van de buurvrouw, een gepensioneerd kolonel. Helaas overlijdt vader. Hoe moet dat nu met de erfenis??

toneelvereniging victorie voorstelling aardbeien met slagroom

Belgische Bonbons

Vroeger was alles beter, mensen bleven hun hele leven bij elkaar, families waren hecht en men had respect voor elkaar. Daar kan de jeugd van tegenwoordig nog wat van leren met hun smartphones en social media. Jaa vroeger was alles beter… toch? Belgische bonbons is een mooie voorstelling met een lach een en traan(tje)

Klunzige Krakers en stoute buren

In deze voorstelling plannen twee beruchte inbrekers een grote kraak:  een kostbaar schilderij , in bezit van twee jongedames. Maar ze hebben geen rekening gehouden met de bemoeizuchtige buren Agatha en Christie. Een spannende voorstelling met veel humor waarin niets is wat het lijkt.

toneelvereniging victorie voorstelling klunzige krakers en stoute buren

Gekken

Jaren geleden hebben Harry en Frieda een bank beroofd. Ze zijn opgepakt en hebben hun straf uitgezeten. Voordat ze gearresteerd werden hebben ze de buit begraven op een kale plek in het bos en nu word het tijd om die op te graven. Maar op die plek is inmiddels een psychiatrische kliniek gebouwd. Harry en Frieda geven niet zomaar op, lukt het ze om de buit binnen te halen?

De Speeldoos

De voorstelling waar het allemaal mee begonnen is…

Prinses Juweeltje is bijna jarig en wil een feest geven. Dat mag niet van haar boze stiefmoeder die haar opsluit in het kasteel. Ook de kinderjuf zit opgesloten en alle kinderen uit het land zijn verdwenen. Kunnen Dirk de speelgoedmaker en zijn hulpje Lowietje ze redden ?